Мозок немовлят і малюків пручається навчанню, якщо вони знаходяться перед екраном

Мозок немовлят і малюків пручається навчанню, якщо вони знаходяться перед екраном

Хоча деякі телешоу пишаються тим, що є освітніми, залежно від того, наскільки мала ваша дитина, матеріал, що переглядається під час передачі, не вплине на мозок вашої дитини. Попередні дослідження показали, що діти віком до 30 місяців не дуже багато чого навчаються, дивлячись на екран, і дослідники з Університету Вандербільта зробили ці спостереження ще одним кроком вперед, щоб з'ясувати, чи допомагає відеочат, такий як FaceTime, сприяти навчанню дитини.

На відміну від дітей старшого віку, немовлята і малюки потребують чуйних зустрічей віч-на-віч з реальними людьми, щоб засвоювати нову інформацію. Але у зв'язку з цим виникає питання: чи можуть немовлята та малюки вчитися у людини на екрані, яка, на відміну від телешоу чи додатка, може називати їх на ім'я та взаємодіяти з ними в режимі реального часу? Щоб з'ясувати це, Джорджін Тросет, професор психології у Вандербільті, і її команда вивчили 176 малюків у двох вікових групах: 24 місяці та 30 місяців – щоб з'ясувати, за яких умов вони найкраще вивчать назву об'єкта. Діти, які брали участь у дослідженні, раніше мали досвіду роботи з відеочатом.

Читайте також:  Як навчитися довіряти людям? Рекомендації

Команда дослідників обрала об'єкт кумедної форми, який вони вирішили назвати “моді”. Малюкам було доручено вивчити назву предмета. Дітей вивчали у цих чотирьох умовах:

  • Чуйна людина : людина, яка подала запит, була присутня і займалася з дитиною
  • Відео без відповіді : розмовляючий на екрані дивився в камеру і посміхався у встановлені сценарієм моменти
  • Не відповідає у прямому ефірі: незважаючи на присутність, розмовляюча поводилася так само, як і в другому випадку, відео без відповіді.
  • Чуйне відео : розмовляючий спілкується з дитиною так само, як він міг би спілкуватися у відеочаті.

Вони виявили, що малюки в обох вікових групах добре запам'ятовували назву іграшки в першому режимі, а старші малюки ще й у третьому режимі. Жодна з груп не вивчила назву іграшки в умовах, де було відео, а не людина.

Читайте також:  Чи безпечно приймати ліки від алергії, якщо ви годуєте грудьми?

Оскільки плоске зображення на екрані нереальне для малюка, пояснює Тросет, їхній мозок каже їм, що те, що вони бачать, не має відношення до справи і не є чимось, чого вони можуть навчитися. Незважаючи на те, що відеочат включає більше комунікативних соціальних сигналів і взаємодії, ніж відео без відповіді, середовище все ще була недостатньою для підтримки навчання в дослідженні.

Ось чому дослідники кажуть, що найкращий спосіб для немовлят та малюків навчатися – це позитивна взаємодія з дорослим. Коли батьки використовують питання, що базуються на діалозі, наприклад, ставлять запитання своїй дитині і заохочують її до критичного мислення, у маленьких дітей більше шансів навчитися.

Аватар
Коваль Юлія
Molo4nica.in.ua
Додати коментар